Reference Performance Training

Kdo patří mezi aktuální klienty tréninkového systému Performance training?
-příslušníci české,městské i vojenské policie a hasiči z nejrůznějších částí ČR
-profesionální vojáci
-osobní strážci, exekutoři, členové bezpečnostních agentur
-příslušníci hradní stráže
-zápasníci MMA, boxu, karate, thai boxu a dalších bojových sportů
-hráči amerického fotbalu, hokejisté až do extraligy
-kondiční a fitness trenéři, osobní trenéři, sportovní trenéři, siloví trenéři
-fotbalisté, cyklisté a profesionální sportovci z více než desítky dalších sportů
-výživoví poradci a poradkyně
-vrcholoví manageři, ředitelé velkým firem, podnikatelé na volné noze
-crossfiteři, kalistenici, gymnasté, kaskadéři
ale také:
-ženy v domácnosti, studentky
-studenti a učitelé
-lidé pracující v IT, právníci, doktoři
-modelové, modelky
a několik stovek dalších zcela běžných lidí, kteří prostě chtějí vypadat lépe, být silnější a zdatnější a cítit se lépe!

Klienti nejen z ČR a SR (zdravím M. Provazníka, který za mnou jezdí na osobní tréninky až do Ostravy), ale také z Velké Británie a Německa.

Žebříček nejlepších autorů a článků pro rok 2013 na největším českém webu o posilování Ronnie.cz:

V kategorii "Nejčtenější články roku 2013" se umístily články o mýtech o stravě na 4.,5.,8. a 9. místě. Druhé a třetí místo si rozdělily články o největších soutěžích v kulturistice a číslo jedna byl článek o kalistenice. Jako jediný autor jsem také měl čtyři články v top 10.

V kategorii nejčtenější autor jsem se umístil na druhém místě a to s pouhými 11ti články (474 000 přečtení).

V top 10 největších diskuzí jsem se umístil 3x. S mýty o stravě a prvním dílem videologu.

Celý článek: http://kulturistika.ronnie.cz/c-17508-nejlepsi-clanek-a-autor-roku-2013.html

Mýty o stravě: http://www.performancetraining.cz/news/myty-o-strave/

Videolog: http://kulturistika.ronnie.cz/c-17312-performance-training-videolog-1.html

Vybrané reference klientů:

"V 25ti letech by člověk neměl mít zvýšený krevní tlak, špatné krevní testy, zhoršenou funkci jater a ledvin, trpět neustálým pálením žáhy, neměl by se zadýchat při chůzi...
102kg--->86kg během cca 15ti měsíců, přes boky 107cm--->90cm, v pase 97cm--->81cm.
Největší díky patří Adam Česlíkovi za osvětu co se týče životního stylu a Performance Power Center za zázemí"
Jan Ochodnický
 
***

"Chtěl bych ti tedy také poděkovat za to, že zlepšením fyzičky jsem nemusel přemýšlet, jestli zvládnu přijímací zkoušky k Hasickému záchranému sboru (a s přehledem jsem byl nejlepší mezi přítomnými uchazeči), nebo jsem zkusil triatlon,  Spartna race, kde nebyl problém s žádnou překážkou a také třeba zvládnutí kurzu vodní záchrany, jenž byl nutný k ukončení mého studia zdravotnického záchranáře."

Pavel Pecold

***

"Dúfam že to nebude znieť ako klišé ale díky za otvorenie očí aj v tréningu aj vo výžive. Za posledných 30 týždňnov som spravil taký pokrok o akom sa mi ani nesnívalo ešte raz díky. Z prianím všetkého dobrého spokojný zákazník Jano."

Jan sedlák

***

"Jsem Vasim zakaznikem , mam za sebou PT 01 a PT 2 You Are Not Advanced ktery tento tyden budu mit uspesne dokoncen.Zmena celeho tela az     neuveritelna, vykonost za hranici kterou sem si nikdy nedokazal ani predstavit.Bohuzel fotky nemam jelikoz muj notebook odesel i s nema do kremikoveho nebe."

Jan Gumala

***

"Nacházím se v polovině třetí fáze PT2.0 Rebuild 2. Chtěl jsem Vám poskytnout zpětnou vazbu: Zkusil jsem ten trénink, i když už pár let přemístění cvičím. Udělal jsem dobře! Jakkoliv se mi zdál prostřední měsíc nudný a stereotypní (samé pully), tak najednou, ve třetím měsíci, jsem schopen cvičit pět dní v kuse a pouze práce či osobní život způsobují dny odpočinku. Zároveň se o mnoho lépe cítím při cvičení, cítím skutečnou dynamiku...

Také jsem si v červnu objednával Lifestyle: Zhubl jsem okolo deseti kilogramů a i přes počáteční nepříjemný pocit (snížení hmotnosti není pro hráče amerického fotbalu většinou dobrá zpráva), jsem nyní svalnatější, nesrovnatelně vyrýsovanější, méně unavený, hladovění dobře snášející a hlavně výkonnější.
Určitě si pořídím i PT 3. Děkuji vám za dobrou práci!"

Bc. Mgr. Vojtěch Svoboda
***
"Během těch 4 měsíců se mi podařilo udělat větší pokrok, než jsem udělal za poslední 2 roky. Podle měření jsem snížil svoje procento tělesného tuku  o 5% a váha se mi udržela zhruba na stejné hodnotě, což znamená, že jsem zároveň nabíral svalovou hmotu. Asi největším překvapením pro mě byl obrovský nárust síly, kdy jsem svoje maxima zvedl následovně: Bench press: 80 Kg na 100+ Kg, mrtvý tah: 90 Kg na 150 Kg, dřep: 90 kg na 140 Kg."
Jan Jedlička
***
"..popravdě jsem nevěděla jestli to vydržím, protože jsem držela již hodně diet a nikdy nebyly takovéto výsledky. Jídelníček mě ale překvapil, bavilo mě to držet, nebyly tam žádná jídla, která by mi nechutnala a i systém stravování 3x denně mi vyhovoval.

Výsledek => 7 kg váhy dole"

Markéta Mandíková
***
"Co mě nejvíc překvapilo na PT1.0, že mi silově dal víc než trojbojařské tréninky, které jsem předtím zkoušel. Plus další benefity jako je úbytek tuku, lepší kondice, dynamika atd."
Pavel Dřevojánek
***
"Za 7 rokov cvičenia sa všetky moje pokusy nabrať svalovú hmotu končili vždy rovnako – v stave pretrénovania alebo s pár kilami tuku naviac. Keď vyšiel Performance training 1.0 a Performance Lifestyle rozhodol som sa ich vyskúšať a teraz viem, že to bola najlepšia investícia, akú som za tých 7 rokov urobil. Nie len, že som nabral svalovú hmotu a zlepšil sa silovo, ale prekonal som svoje dlhodobé regeneračné limity, zaznamenal zlepšenie well-beingu a konečne zažil ten stratený pocit motivácie." 
Miroslav Provazník
***
"Ked som si kupoval trening PT 1, tiez som bol zo zaciatku voci tomu skepticky. Ucinnejsi trening som este nikdy nesiel a zaroven je to fakt zabava. Teraz aktualne som si kupil Indvidual a tiez je to vynikajuci trening usity na mieru..."
Adam Slovak
***
"Díky Adamovi a Performance tréninku a stravě, ke které mě přivedl, se blížím k jednomístnému procentu tuku, přitom mi rostou a hlavně sílí svaly a zlepšila se mi imunita. Ty dveře, o kterých píše jsem proběhnul a otevřely mi desítky dalších a to ve sportovním světě i v osobním životě. Všem, co mě vidí po delší době, padá čelist..  A to je jen začátek po cca čtyřech měsících....!"
Michal Najbrt
***
"Roky jsem cvičil klasické tréninky, které vám udělá každý trenér ve fitku a stravoval se podle toho, co všude na netu propagují jako jedinou možnost. Tedy jíst co 3 hodiny atd. Celý život jsem měl zalité břicho a nepomáhalo cvičení ani diety. Dneska jím tak jak mě to baví a tak, že mi chutná a mám nejlepší postavu jakou jsem kdy měl."
Roman Hlůže
***
"Je to komplexní, FUNKČNÍ a fungující trénink. Nejvíce obdivuju jeho benefity tvořit svalovou hmotu, pálit tuky (velmi efektivně) a nabírat na FUNKČNÍ síle. Za mě pro tento trénink hodnocení 11/10. Není pro všechny, možná se na vás budou ve fitku dívat jako na blázna, že nepumpujete bicepsy. Výsledek ale stojí za to. Já jsem na 100% spokojen, už nikdy nebudu cvičit jiným stylem. Efektivita na prvním místě. RISE ABOVE YOUR LIMITS."
Jan D.
***
"Mám za sebou 12 týdnů lifestyle programu. Cítím se mnohem líp než kdykoli předtím, v životě jsem se snad necítil tak dobře jako teď, plný síly a energie. A asi to nejdůležitější, je to, že už nemám potíže, kterýma jsem dřív několik let trpěl a nikdo mi s tím nedokázal pomoc, i když mi doktoři a další odborníci předpisovali různé jídelníčky, diety atd.. Kombinace lifestyle a PT1.0 je neuvěřitelná, mám sice v PT odcvičeno jen 12 týdnů a 4 týdny mi ještě zbývají, ale už teď je neuvěřitelné jakých výsledků jsem dosáhl. To jak se moje ochablé a obtloustlé tělo, zničené za ty léta nesmyslnýma tréninkama a příšerným kulturistickým jídelníčkem, teď zformovalo, zesílilo, zhublo a vůbec nikdy za celá léta cvičení jsem na tom nebyl tak dobře a hlavně jsem se nikdy necítil tak dobře jako teď."
Ladislav Barták
***

"Rád bych ti poděkoval za práci co děláš, cvičím již 4 roky a co se mi povedlo za posledních 10 týdnů jsem ještě nezažil. Začínal jsem na 17,3% tuku v těle, nyní mám 11,9%  a svalovina se drží ne-li pomalu leze nahoru a síla jde rozhodně nahoru, a to za sebou mám 7 týdnů tréninku a 3 týdny u moře, kde jsem téměř necvičil, jen pár kliků, dřepů a cviků s vlastní vahou." 

Martin Šimek

***

"Adame, Já ani nevím jak Ti mám poděkovat !! Takovou dobu jsem žil v tom odporným mýtu, že do sebe musím denně nasoukat tolik jídel a v každém jídle to budou jen bílkoviny a lehce sacharidy a nikdy jsem nedošel k výsledku,který bych chtěl..V dubnu tohohle roku, jsem objevil Tebe a Tvůj trénink a stravování, vyzkoušel sem to a né že jsem jenom volný a bez stresu z toho, co přijde za další jídlo a v kolik hodin, ale v tom, že jsem narostl o 6 Kg a tukové rezervy se pořád drží v jednomístných číslech .. Toto cvičení a stravování má smysl a motivační účinky, cítím se jako Antický bojovník , jako WARRIOR !! Tohle je smysl života!" 
Vojtík Martínek
***
"Vďaka ti Adam za skvelú prácu a za to, že vďaka tebe dokážem trénovať 6 dní v týždni aj dvojfázovo, ušetriť 30 až 50% nákladov na stravu a k tomu si dopriať hovädzie chované trávou ...skvelá práca som ti veľmi vďačný!!!" 
Stanislav Soyka
***
"Strašná úleva netahat s sebou věčně krabice plný suchý rejže a prsou na vodě a navíc bez odpovídajících výsledků...BTW dnes jsem kolegovi v posilce navrhnul at si se mnou zacvičí akumulační fázi PT1a byl jsem překvapenej z toho jak rychle přestal stíhat mé tempo."
Václav Pojtas
***
"Jedu tohle stravování od června, tréninky hodně silové a partii 2x týdně. Progres takový, jaký nebyl za celé roky snažení! Jím 3x denně, trénuju 6 dní v týdnu a někdy ještě navíc nějaký trénink venku. Bilance 2,7 kg tuku dole a 0,3 kg svaloviny nahoře. A hlavně - mám víc energie, cítím se líp, zvládnu víc i silově, zařazuji gymnastické prvky, které jsem nikdy nepředpokládala, že bych zvládla. A dneska? Denně se zlepšuji!"
Tereza Cónová
***
"Tak musim maximálně pochválit jídelníček, jsem s nim spokojenej a myslim, že dost šlape! Takhle jsem se snad po jídelníčku ještě necítil."
Vojtěch Šmejkal
***
"Dnešním 70tým dnem diety to máme přesně 11Kg dole 5cm na všech obvodech."
Michaela Hronková
***
"Chtěl bych Vám poděkovat, protože to, jak jsem se mnohonásobně zlepšil naprosto ve všem, co pro svou práci potřebuji, to je opravdu mazec a je to zásluha vašeho tréningového a stravovacího protokolu." 
Tomáš Růžička
***
"Mám za sebou 12 týdnů lifestyle programu. Cítím se mnohem líp než kdykoli předtím, v životě jsem se snad necítil tak dobře jako teď, plný síly a energie. A asi to nejdůležitější, je to, že už nemám potíže, kterýma jsem dřív několik let trpěl a nikdo mi s tím nedokázal pomoc, i když mi doktoři a další odborníci předpisovali různé jídelníčky, diety atd.. Kombinace lifestyle a PT1.0 je neuvěřitelná, mám sice v PT odcvičeno jen 12 týdnů a 4 týdny mi ještě zbývají, ale už teď je neuvěřitelné jakých výsledků jsem dosáhl. To jak se moje ochablé a obtloustlé tělo, zničené za ty léta nesmyslnýma tréninkama a příšerným kulturistickým jídelníčkem, teď zformovalo, zesílilo, zhublo a vůbec nikdy za celá léta cvičení jsem na tom nebyl tak dobře a hlavně jsem se nikdy necítil tak dobře jako teď."
Ladislav Barták
***
"Dodržuji tyhle principy celkem 5 měsíců, z toho 3 měsíce na jaře a teď 2 měsíce od otevření PPcentra, kdy se řídím zásad Warrior Diet a neustále se posouvám dopředu. Dostal jsem dolů 12kg tuku v pase jsem ubral 17cm a síla je větší než před najetím na WD. Předtím jsem cvičil klasicky a jedl 6-8 jídel denně bez viditelné změny. Takže u mě to funguje výborně."
Jan Ochodnický
***

"Dlouho jsem cvičíval podle DeFranca, připravuje řadu profesionálních sportovců v USA. Používá podobné prvky jako Vy, ale máte to líp propracovaný."

V. Svoboda

***

Jak zjistit, že tréninkový plán, který někdo prodává, doopravdy funguje?

Samozřejmě reference a tím nemyslím reference vytvořené ve photoshopu, klasické fotky "před" a "po", které vzniknou za jedno odpoledne či komentáře na facebooku z falešných profilů.

Nejvíce vypovídajícími referencemi jsou reference vzniklé na odloučených diskuzních fórech, z řad klientů daného trenéra.

Takovou diskuzi o Performance training si můžete přečíst zde.  

Vybrané reakce:

"V principu jde o silove vytrvalostni trenink, ktery je zalozen na vetsich vahach s minimem odpocinku behem treninku a na praci s vlastnim telem. Vic rikat nechci, protoze jsem salebovi vdecny za jeho know how a jsem spokojeny zakaznik. Koupil jsem si PT 1.0, pak jsem navazal PT 2 pro advanced a jak ho dojedu, 100% koupim i elite verzi. I Performance Lifestyle jsem si od nej koupil a jsem na nem uz nekolik mesicu, doporucuju (principy z clanku Myty o strave, co tu byly). Do doby, nez jsem zacal cvicit podle PT, jsem mel vzdycky obdobi, kdy uz me to v posilce nebavilo, hledal jsem porad nove veci a neposunoval se, jak bych chtel. S PT, ac to muze znit snad az jako reklama, ale vazne neni, se silove i svalove zlepsuju a diky opravdu mnohdy vrazednemu tempu treninku a Performance Lifestylu redukuju tuk. Ke klasickemu splitu, kortemu a podobnym vecem uz se neplanuju vracet, mozna nekdy v ramci deloadu, protoze tento zpusob treninku mi vyhovuje."
Ghost333

"Koupil jsem si od Adama PT 1.0 a jsem s tím moc spokojený. Zítra začínám 8.týden z 16. Pro tělo je to hodně velká změna, síla roste, vytrvalost taky. Je třeba si zvyknout na mnohem vyšší intenzitu tréninku, předepsané jsou minimálně 4 tréninky týdně, pokud se to zvládá, můžeš i 6x týdně. Těch peněz za to vůbec nelituji, byla to jedna z těch mála dobrých investic "
Hanis

"PT mám taky, cvičil jsem PT 1 a bylo to super, než jsem to musel na dva týdny minimalizovat kvůli škole a nebyl jsem schopný dodržet počet tréninků, tak jsem v něm nepokračoval. Každopádně tenhle trénink mi změnil naprosto chuť chodit cvičit, protože se dost rychle dostavovaly výsledky, ale bohužel. Tenhle rok to snad dokončím a navážu PT 2."
Loudy

"Těch $ za ty tréninky nelituji, dostal jsem na tři měsíce parádní trénink, postava se mi transformuje docela dobře a rychle, hlavně kámošky si všimly:)"
Demon

"Jedu PT1.0 (už jsem si koupil PT2.0 level 2 + 3). To, co píše o CrossFittu, tak s tím naprosto souhlasím a jsou to právě ty důvody proč jsem s CF skončil. PT mi maximálně vyhovuje, teď začínám 9tý týden a zlepšil jsem se jak silově, tak jsem i narostl, přitom váha mi zůstala stejná. Ale mám prostě více svalů  Už i kolegové v práci mají narážky toho typu, že sypu atd. (což je u nás v zaměstnání celkem populární - sypka). Uvidíme jak dám přezkoušení z tělocviku 
Za mě PT jednoznačně doporučuji!"
Eischala