Přikazuji Vašim pažím růst!

Mohutné paže vždy byly a budou ukazatelem mužnosti.
Od antického Řecka, přes zlatou éru kulturistiky, až dodnes. Můžete mít perfektně vytvarované tělo, ale pokud k němu nebudete mít adekvátně mohutné paže, nikdy Váš vzhled nebude kompletní, nikdy nebudete působit na první pohled doopravdy silně. 

Cena: 600kč

 
  • Na 65 stranách obsahuje:
  • Rozbor 7 netréninkových příčin nedostatečného rozvoje paží a jak se s nimi vypořádat.
  • Popis jednotlivých svalů paží i jejich částí a jak je izolovat a aktivovat.
  • Typy silových křivek a jak je využít ve svůj prospěch.
  • 8mi týdenní specializační plán pro trénink paží (2 fáze)
  • Příručku 50ti cviků na paže: Vyobrazení provedení, zapojené svaly, popis techniky, jak z nich vytěžit co nejvíce.
Nepatříte mezi šťastných, 5% geneticky obdařených jedinců, jako je můj klient Vláďa na obrázku vpravo, kterým paže rostou samy i pokud je necvičí? A patříte mezi ty, kterým nerostou, i když je usilovně cvičíte?
Váš problém může mít celou řadu příčin od nízké senzitivity po nedostatečné inervování.
Se všemi brzdami svalového rozvoje paží a jak je odstranit se setkáte v úvodní části protokolu
PT3.0: Biceps and triceps.

 

  Pokud chcete z Vašich ochablých paží udělat svou nejsilnější stránku, nestačí je cvičit v rámci normálního tréninku, ale musíte podstoupit specializační fázi, kdy se budete soustředit primárně na ně. 
PT3.0: Biceps and triceps obsahuje unikátní specializační tréninkový plán na biceps a triceps na osm týdnů, který povede k radikálnímu nabírání svalové hmoty.

 

Cílem přitom není budovat maximální objemy tvořené vodou a tukem, ale budovat hustou, výkonnou svalovou hmotu, kde každá unce vytvořené svalové hmoty bude plnit funkci nejen estetickou, ale také výkonnostní.
Takový vzhled poznáte na první pohled: nízké procento tělesného tuku bez nutnosti restriktivních diet, napruhovanost, žilnatost, hustota svalstva.

 

PT3.0: Biceps and triceps nabízí také přehled všech svalů paží i jejich jednotlivých částí, rady jak je nejlépe aktivovat a příručku všech 50ti obsažených cviků s popsanou technikou tak, abyste z nich vytěžili naprosté maximum.
Všechny cviky odcvičíte v klasické posilovně.

 

Kombinace postupů silového tréninku, intenzifikačních technik a cviků ze zlaté éry kulturistiky vytváří z PT3.0: Biceps and triceps nejkomplexnější tréninkový plán pro trénink paží, jaký je v současné době ve světě k dispozici.
Své o tom již ví řada klientů Performance training, kteří tento protokol aplikují, aby vyvážili silový trénink z ostatních protokolů a budovali všestranně rozvinutou muskulaturu.
 

Cena: 600kč




Zakupte tréninkový plán PT3.0 Biceps and triceps, staňte se tak členy odboje a získejte přístup i k ostatním specializačním protokolům:

Bench-press a hrudník     Tlak nad hlavu a ramena Dřep a nohy Mrtvý tah a záda